Suç Hukuku kategorisinde tarafından
arkadaşlar aranızda var mı hesap kartını dolandırıcılara kullandıran bilmeden bu işe karışan ?

12 Cevaplar

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Var kardeşim aynı durumdayım uyku haram resmen
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Aynı konuda bizde muzdaripiz dosyalar pespese gelmeye başladı muhtemelen sizin konuda aynı
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Ay evet kesinlikle benimde birden patladi surekli farkli ilden sikayet gelmesi uzerine o kadar ifade verdim ki. Sizin olay nasil bahseder misiniz biraz ? Benim eski erkek arkadasim insanlari internet uzerinden urun satma vadiyle dolandiriyormus eft alip urununuzu kargolicam diye efl ter de benim banka hesabima geldi hesabima gelen paralari cektim verdim sevgilime hesaba para yatiranlarda sikayetci olmaya basladi Siz nasil oldu ne zaman patlak verdi olay ve polis hakim savci vs ne soyluyorlar
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Banka hesabımla iznim disinda dolandiricilik yapilmis icra yoluyla insanlardan para alınmis suanda 4 adet şikayet var dahada gelicek gibi görünüyor iyi bir avukat ile gorusuyorum suan yani bu konularda iyi demek istedim.  Sizin  olay birazdaha problemmi gibi ama eğer bitane takipsizlik aldiysaniz bunu diğer davalarda belirtin ayrıca bakilmasi gereken birkac durum daha olabilir
0 beğenilme 2 beğenilmeme
tarafından
Merhabalar.Hakkınızda ceza davası açılacaktır.Bu anlamda sürecin bir avukat aracılığıyla yürütülmesi yararınıza olacaktır.Ceza davalarında sözlü savunma ipten alır.Profilimde yer alan iletişim numarası üzerinden whatsapp/mesaj yoluyla iletişime geçebilir,sorularınızı iletebilirsiniz.Av.Cemal Alşan.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
ya bende çok avukat araştırdım İstanbul da çok iyi bir ceza avukatı var işler ters giderse onunla çalışmayı düşünüyorum. benim işler daha problemli çünkü şikayet çok fazla ve hesaba yatan parayı çekip ben verdim üstelik. sana tebligat geldi mi benim onunla alakalı da problemim var e devlete düşmüyor bu tebligatlar bende
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
bu arada bakılması gereken bir kaç durum daha olabilir derken neyi kastettiniz
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Defne hanım **** iletişim bilgileri ****6 ararsanız detayli konuşuruz gerçekten bu konuda suan cezaevinde olan arkadaslarim var ciddi bi konu iyi gunler
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
İslemler sizin hesabinizdan yapildigi icin siz suphe altinda kalacaksiniz
Detayli bilgi icin iletisime gecebilirsiniz
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Ferhat Gunes sizin durum nasil bende bu tarz bi durum yasadim bu bayanin sordugu gibi
...