Google Play

Genel Hukuk kategorisinde tarafından
Yaklaşık 5 ay önce Siber Suçlar'a ifade verdim, her ne kadar memur sadece bilgi amaçlı alıyoruz desede bugün arkadaşlar arandım karakola gittim, 5 bin TL ceza verdiler elime, 15 güne kadar ödenirse 4/3 indirim uygulanır dediler. sorularım şudur;

Eğer cezayı ödemez isem üzerine faiz biner mi?

Ben her zaman havale yapar iken açıklama kısmını boş bırakıyordum, bir avukat tutsam ve itirazda bulunsam, rulet tarzı şans oyunları oynadıgımı belirtsem cezam bahis cezasından çıkıp kumar cezasına düşer mi? ve bu süreç uzun sürer mi?

Bana havale yaptığım hesap numarası üzerinden ulaştılar,  bu şekilde ceza aldım, peki benim her havale yaptığım kişi incelemeye alsalar tekrardan ceza gelme durumu söz konusumu?  Her seferinde cezamı ödeyeceğiz bunun bi sınırı yokmudur?
Tebligatı alıp ceza ödeme konusunda bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum, çünkü az bir para değil bu kış aylarında...

12 Cevaplar

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
paşa paşa ödeyeceğizmi? yoksa avukat ile kurtulma imkanım varmı?
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
hocam aynı durum bana da oldu sakın kumar vs işlerine girme memurlugu vs tehdit altına almış olursun giremezsin . Sans oyunlarından ceza aldıysan ödeyeceksin her şekilde ispat ederler paşa paşa ödeyeceksin aylık 100 100 bile yapıyorlar sorun yok .
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
@Radeon1  anladım, peki hocam diyelimki ödedik cezamızı çektik, yarın birgün tekrardan bi hesap incelemeye alınsa yine bana cezamı kesecekler? bunun sonu yokmudur? belki 20 farklı hesaba havale yapmışımdır, 1 tanesi gitti yani geriye 19 hesap yakalansa bana 19 kere cezamı kesecekler bu süreç hakkında bilgin varmı
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Tam olarak bilgim yok kesit kesit yanlış yönlendirmek istemiyorum ama . 2 . Bir cezayı kesmeleri aynı cezadan ötürüyse yasak diye biliyorum oynamayı bırak itiraz edersin 2. ceza gelme durumunda ceza kesildiği andan itibaren oynamadıgını söylersin bu kadar basit . sakın kumara cevirteyim falan deme ayrıca. Ceza yediğimiz husus 7258 olarak geçer kagıda bak elindeki . 7258 sayılı Futbol ve Diğer Spor Müsabakalarında Bahis ve Şans Oyunları Düzenlenmesi Hakkında Kanun . Şu andan itibaren oynamayı bırak memurluga da engel değil diye biliyorum sakın ama sakın 3 kuruş para için güvenlik soruşturmanı çöpe atma .
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
@Radeon1  hocam samimiyetin için teşekkür ederim, ben o zaman yarın gideyim 3.750tl ödeyim zaten geçen kış'tan beri oynamıyorum.
Hesaplarımda Allaha Şükür bloke yok, hiç olmadı. 5 ay önce ifadeye çağırıldım bugünde ceza geldi, yapacak birşey yok, Allah sabır versin herkese..
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Kumara Çevirtirsen Olacak Olanlar
Adayın kendisinin ve evli ise eşinin; genelev, birleşme yeri, randevuevi, tek başına fuhuş yapılan konut ve benzeri yerlerde çalışmış veya aracılık ve bekleyicilik fiillerinde bulunmamış olmak, genel ahlak ve edebe aykırı mahiyette her türlü yazılı, sesli ve görüntülü eserleri, kaydedildiği materyale bakılmaksızın üretmek ve satmaktan veya kumar, uyuşturucu veya uyarıcı madde nedeniyle, hakkında herhangi bir adlî veya idarî soruşturma veya kovuşturma devam ediyor olmamak, bunlardan dolayı idarî yaptırım uygulanmamak veya bu işler nedeniyle hüküm giymemiş olmak,

Önemli olan burada Dediğin gibi poker vs kumara giriyor bize gelen ceza 7258 spor bahisleri önemli olan sanal bahis kumar sayılıyor mu ? sayılsaydı cezamız 250 300 lira olurdu
Hakkında hayırlısı olsun hayırlı aksamlar
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Aklıma takıldı, sistem nasıl işliyor? Ben e-devlette cezayı göremiyorum. Polis memuru bu evragı vericeksin ve cezayı öyle ödeyeceksin vergi dairesine dedi, TC mi girince sistemden çıkmayacak mı?  ödedikten sonra başka bir işlem yapmama gerek varmı?
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
bende göremiyorum hocam .  Elimdeki kagıdı yırtsam sorun olur mu dedim sakın yırtma ödeme bununla yapılacak denildi sende kaybetme sakla bi yere unutma hocam e devlet te cıkmıyor cıkmayacak ta . kabahatler kanunu muhabbeti. bende sana birşey soracagım güvenlik soruşturmasına gireceğim kumar olarak geçmiyor sans oyunları cezası olarak geçiyor diye biliyorum sence de öyle mi
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Aynen şans oyunlari cezasi diye geçer yuksek ihtimal. O zaman bu e devlette gorunmeyecek ise bu cezanin takibini nasil yapacaklar? ben bu cezayi odemez isem kim nerden bilecek?
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Gittim an itibari ile vergi dairesinde cezayı ödedim ve aldigim evragi karakola goturdum.   Geçmiş olsun

İlgili sorular

0 cevap
28, Ocak, 28 Suç Hukuku kategorisinde PSİKO03 tarafından soruldu
8 cevap
4 cevap
28, Kasım, 2018 Spor Hukuku kategorisinde zorlayici tarafından soruldu
...