Banka Hukuku kategorisinde tarafından
İstanbul 2.inci sulh ceza mahkemesi tarafından bütün bireysel banka hesablarıma bloke koyuldu bloke tutarı 999.999.999 tl gibi akıl almaz bi tutar ticaretle uğraşan şirket sahibiyim ufak tefek bireysel hesabıma kullanıyorum ama bu bloke görünce şok oldum nedenini öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

6 Cevaplar

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Yasadışı bahis oynama veya bunun oynandığına dair şüphe nedeniyledir. Yasadışı bahiste para nakline aracılık etme şüphesi nedeniyle de konulmuş olabilir. Bu miktar ters blokedir. Miktara takılmayın.

Avukatlık hizmeti ve danışmanlık hizmeti almak isterseniz profil bilgilerimden iletişime geçebilirsiniz. Saygılarımla, Av. Muhammet Güngör

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Peki ne yapmam lazım bide ben aracılık filan yapmadım hiç bir alakam yok bahisle filan
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Öncelikle dosyanızın incelenmesi ve delillere bakılması gerekir. Savcılıktaki dosyada gizlilik kararı da alınmış olabilir.  Sulh ceza hakimliğine itiraz edilmeli ve olabildiğince hesaptaki para akışlarının nedenleri gösterilmelidir.

Avukatlık hizmeti ve danışmanlık hizmeti almak isterseniz profil bilgilerimden iletişime geçebilirsiniz. Saygılarımla, Av. Muhammet Güngör

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
İnternet bankacılığına girebiliyorum onda bi sıkıntı yok kredi kartlarımdada bi sıkıntı yok eğer yasadışı bahis olsaydı bunlarada bloke gelmezmiydi  bide istanbul 2. Sulh ceza mahkemesi ve bide tc. İstanbul cb yazıyo onun koyduğu bloke 9.999.999.9999 tl yav vallahi kafayı yiyecem yani anlayacağnız 2 tane bloke koymuşlar tuhafıma giden bu
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Aynısı benimde başıma geldi sorunu cozebildiniz mi
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
Ters bloke sorunu nedir.. hesapla ilgili hiç hareket yok durduk yerde bloke var daha doğrusu banka para yok diyor ama bloke var ve ters bloke 100 bin

İlgili sorular

5 cevap
23, Kasım, 2018 Banka Hukuku kategorisinde orhan09 tarafından soruldu
10 cevap
5, Kasım, 2018 Banka Hukuku kategorisinde Tlg34 tarafından soruldu
3 cevap
27, Ekim, 2018 Banka Hukuku kategorisinde Tlg34 tarafından soruldu
14 cevap
6, Eylül, 2018 Banka Hukuku kategorisinde İsmail3434 tarafından soruldu
4 cevap
18, Ağustos, 2018 Banka Hukuku kategorisinde Erdem aslan tarafından soruldu
...